I want you to be my sex slave !

Zara the queen !!
SHOOOOOOOOOZ idag är det en KBRY dag! 
Vi har 3 prov ahapp Kbry ? klarar det liksom såå KBRY attetyd är på plats ( på ett positivt sätt så klart ) 
I allafall vi har precis haft prov det gick supert för oss båda!! 
Idag så exploderade bussen eller aa bromsen så fick typ gå av dig östra-torggatan och GÅÅ hela vägen till skolan men med mina super krafter som jag har så var ju inte det ett större problem (A) !! 

Har inte så mycket att säga faktiskt än att denna dag kommer att bli super för att jag och Sofia är SUPERBRA TILLSAMMANS !! 
PLUUUS ATT VI FÅR SLUTA TIDIGARE IDAG !! 
YEAAAAAAH BUDDY PEACE BITCHES !!
Kolla vad sööööööt Sofia är vill man inte bara äta upp henne ? 
Man ba JOOOOOO :D
KOLLA VAD SÖT ZARA ÄR :D Vill man inte bara äta upp henne? JOOOO!!
-omg, hon kommer döda mig / sofia-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0