Du är helt klart mycket speciell

Idag ska jag försöka hinna med att ta mig in till stan, "måste" fixa lite nytt. Dock inte kläder, det har jag en hel del nytt av efter resan! Men ja, som sagt, jag har några andra saker som måste fixas. Visar när jag kommer hem, måste bli bättre på det där med bilderna jag lovar.. Haha, det kommer, lovar (a) 

Sen ska jag till stallet och umgås med bebis, hon är halt.. det är så typiskt.. :( Saknar ju att rida! 
Frukost, som jag inte åt, varken idag eller igår, är dagens viktigaste måltid. Right? Därför ska jag tvinga i mig det imorgon, mitt nya träningsprogram funkar inte om man fuskar såhär! Nu får det bli lite ordning. 

hejs! 




En av mina många tankar går åter till Norge, åh, älskade land. Alla som blev till offer, vila i frid ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0