Överraskad

Ibland är inte människor som du tror.

Okej, jag har varit dålig på att uppdatera.. igen.. jag vet :(

Men ja..

Fredag: var med mami på dagiiiis :D
ÄLSKAR barn. helt uunderbara. Synd att killarna växer upp? ;o
Dom är så ärliga & kramgoa när de är små..
Haha.
Förlåt boyzzz :)

Sen kom Emma, var med henne på kvällen. Myysigt :)

Lördag: Vaknade halv sex av världens mensverk. Somnade om vid halv åtta... Uh.
Men sen tog ja det lugnt hela dagen, var i stallet i hundra år & bara myste.

Söndag: Var på stan med frida. Först en sväng te Bergvik & sen till ja.. stan (Y)
Köpte en mascara & en hammare(a)
Sen när ja kom te stallet fick jag mig en mindre trevlig överraskning.
Men ja, så är det ibland.
Fyfan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Nikkäh

Vissa är fortfarande ärliga och kramgoa? ;)

2010-12-02 @ 21:51:16
URL: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0