Garderob genomgång


Hemma idag också. Mådde illa igår, extremt illa.
Trodde det var typ magsjukan, men det verkar som att jag har klarat mig ändå.

Jag provade lite kläder som jag inte använt på lääänge & satte ihop dom med lite vanligare plagg.
Alla får ni inte se, men några kan ja bjuda på ;)
Annars har MTV vart igång på högsta volym & allt känns så gött.
Papi kom med mat förut oxå(a
Pannkakor & sylt.. Ihi, gott :)
Strax ska jag dra mig neråt, mot mitt andra hem.. stallet.
Blir ingen ridning.. Men ska umgås lite med mina älsklingar i alla fall.

Ikväll blir det Idol.. Treevligt väärre dudees ;)
Hahah, fråga mig inte vad som hände på den sista bilden.. sär blev det ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0