Abc, i mitt hjärta.

En riktigt trevlig natt, utan massa konstiga drömmar!

Igår, blev det att försöka få tag på hästen.. gick åt helvete!
Skithäääst!
Men, hon kom in hur lätt som helst sen på kvällen ialf :)
& en sväng på stan blev de oxå, träffade Frida, Alma & Amanda. Trevligt värre :)

Blev bara en ny bh (lindex), slänger in bild (Y)
Sen tillbringade jag natten med Frida.
& idag var vi på Ikea efter en riktigt grym frukost gjord av hennes söta lillasyster :)
Inte några fel alls? (Sista bilden är från barnavdelningen på Ikea, frida kärade ner sig i hunden)
Och, hallå?! Dom har redan börjat med massa julsaker! Dööör! Lite väl tidigt? Enligt mig i alla fall..

En bild på min rååheta tröja får ni också, köpt i Mogan.
Diggar den.. (a

Nu ska jag strax dra te stallet & se hur hästen mår..
Hoppas det är bättre idag.
Aja, Puss abc




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0