New 2012

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag! MEN Det beror på att jag stängde av min kära Iphone... VEM kunde inte pinkoden tror ni...? BRA DÄR. Imorgon ska jag in dit papi köpte den för att fråga varför den blir så varm! :o Tror det är fel på den också! Min bebis :(

Annars har jag haft en underbar dag, shopping från klockan 10 till klockan 19!

Hittade lite saker faktiskt:


Nya älsklingar!

*bara för att ni ska se att jag faktiskt köpte ett helt par liksom...*

2 tröjor minsann, på tal om par liksom. En vit&en svart.

Extremt dålig bild på mina underbara mockatights

Världens snyggaste linne tror jag minsann

Älskling nr 2♥ (Denna är INTE från Gina, så ni vet.)
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_132732 ( här har ni den från Gina, se skillnaden!!) Vet att jag är tönt, men vill inte va som alla andra ;)

Bara för att jag absolut behövde smycken! ehehe typ. (Skrutt, lövet är INTE så däär fult på kanterna, bara blev så i blixten!)

I dessa skall jag kidnappa, i dessa skall jag i backen fara, undrar var din pappa kan vara? ;)

Ny jacka, nu jävlar ska jag packa! Hahaah, rimrim ♥
(ska snart packa, för på torsdag draaar jag o åker skidor!)

Underkläder blev det också, men dom får ni inte se! Hihihi, lite privatliv måste man väl ändå få ha?! :o Hahha
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0