It's a beautiful day

Säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad?

Är ungefär lika varm som en isbit just nu. Nyss vart ute i det iiskalla vädret och gosat med Alva, dock hade hon ryck hela vägen till och från stallet. Det är lääskigt att vara häst när det blåser ute ! (Har en blå, jätteblå fot nu, taack hästen, älskar dig med!) Men i alla fall, tagit spruta idag också, fybläää. Men det gick ovanligt bra idag, var inte riktigt lika drygt.. av privata anledningar.. ;) 

Men nu ska jag ha min egna lilla spa-kväll.
Hoppas ni mår bra, för det gör jag! Puss!


Jag lääängtar till vintern, ååh, jag vill åka skidor, NU !

Kommentarer
Postat av: sofia

längtar oxå till vintern... gjort pepparkaka idag för att få upp stämningen:)

2011-09-13 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0