Svar på tal!

RÅKADE PRECIS RADERA ETT HELT INLÄGG! Skrek vääärsta manliga vrålet här, och jag lovar jag blev livrädd för min själv!! Visste inte att jag kunde låta så :o Shieeeeeet, ni bör ju passa er säger jag bara!! Haha!


Men i alla fall, här kommer inlägget så som det skulle vara :)

Svar till:

Isabelle:
Jo, anledningen till att "jag" klippte stubb på Alva var för att jag såg en ponny jag ville ha, men jag kunde inte köpa honom, så jag gjorde om min egen, så dom blev lika! :D Haha, nej, men jag såg en sjukt fin ponny idag, MED stubbman, kanske va en anledning ändå ;) Men såhär, Alva hade ju så kort, stripig ful man innan, så vi kom fram till att det ser mer välvårdat och snyggt ut med stubbman! :) Saknar dig btw!♥

Sofia: Haha! Stackars Marie som åker bort... Chira har ju låång man..hmmmmmm? ;) Ja visst blev hon, ser ju helsnygg ut nu! Tycker definitivt att Mr bör få sig en klippning också! ;D

Marie: Tack så mycket& jag håller med om att det ser mer välvårdat ut nu! :D Ja.... att du ens vågar åka! Mohaha! ;)


Kanske ser hästarna ut såhär efter helgen? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0