Det är dig jag vill ha!

Happyface;
Sats idag, fick mig en trevlig överrasking! Tihi (a)
Gamla minnen kommer upp till ytan och jag kommer ihåg den första pojken som låg i min säng, samtidigt som jag. 
Det var några år sen, haft tid att mogna, wii! 
I alla fall, efter skolan blev det ju som sagt Sats, sen hem, till stallet & greja, sen kommer ja hem till ett nystädat rum (a) Taaack mami!♥
Sen duschade jag, åt & nu sitter jag här! Ska fixa klart min engelska och leka lite på facebook! Tihi!

Pusshej!♥


-Ge mig dig-

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Nu är vinnarna i dagens blogg utsedda, in och kika på vilka som vann. Kanske är du en av dom? :) Annars kanske du vinner nästa gång om många vill ha fler dagens blogg-tävlingar!

2011-03-21 @ 21:12:01
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0