Sexhundra dagar

Nyvaken och ganska tröött.. Väcktes av någon unge som skrek "aaaaaaaaaaaah" typ hundra gånger utanför mitt fönster, haha. Det bästa var att det faktiskt var ett mysigt sätt att vakna på, ungen lät så himla glad & typ det är soommaaar! Så jag är på ett riktigt gott humör! På söndag blir det BodaBorg också, ihi, kuuul! 

Idag
eftersom det är så varmt, ska jag ligga ute och sola, hela goa dagen. Ska försöka bli brun! Eller i alla fall skaffa mig en ordentlig grundbränna, brun lär jag väl bli i Italien. Hoppas jag! Ska ner till stan en snabbis också egentligen.. uh, det är föör varmt! Men min kära häst måste ha flugmedel så det är bara att stå ut..
Ha det gött & njuuuuuut av den underbara värmen! 


Kul lunch.. haha Tisdags & igår. Jag varierar mig verkligen! haha. 
Okej, den ena är bara ägg med lime & den andra är omelett med ost& gräslök o ett halvt äpple bredvid :)
- mycket godare än det ser ut- ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0