En vanlig kväll

Var en undebar tur t Stockholm i tisdags! Grejerna jag köpte kommer de bild på senare.. 
Igår var det också en superdag :) Filmkväll, skräck, hos Alster. Doog hundra gånger kan ja lova! :(
Annars vare mys! 
Missat min liiivsviktiga yoga nu, två dagar i rad.. så nu blire ett femtio minuter långt pass i solen, eller kanske i skuggan ;) 
Justja, idag, efter att ja kommit hem från Alster blev det stan med Gunnarsson & Maja! Köpte skor till balen (a) 
Dom är perfekta, precis vad jag ville ha! :D 
Så ja, wii! 

Igår, innan ja drog till Frida, var jag & Marie ute o red i tre timmar. Vi tog oss över halva sjön till en strand som är för häst :) Det var en underbar tur & jag är stolt över hästarna! :) Hihi, blir några extra morötter framöver ;) 




Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den stranden vi var till ? :D

2011-06-06 @ 19:07:11
URL: http://sofieekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0