I en öppen bil, på en öppen väg

Okej, även om jag är lite borta här i Italien så har jag ändå lite koll, vad fan händer med världen? En jävel tycker sig "hjälpa" norge genom att döda en massa människor. Herregud, dom flesta av offren var ungdomar, dom hade nyss börjat sina liv.. Helvete säger jag bara.
Tusen kramar till alla som blivit påverkade av detta hemska! ♥
Åh, jag blir så ledsen.. en grej som denna ska inte ens kunna inträffa.. fyfan..!



Nu ska jag i alla fall berätta lite snabbt vad jag håller på med..
Jag är ju i Italien, här är det VARMT! Jag är brun, MEN det kommer vara borta innan jag är hemma! uhu :(
Åker ifrån värmen imorgon.. fast inte utan ett besök i modestaden Milano! Yeyi!
Sen sätter jag mig i bilen och åker upp till Tyskland, för att sedan ta färjan över till Sverige.
Alltså kommer jag att vara hemma på söndag.
Nu har ni lite koll på mig & så.. Cya! :)

 
Gud så snygga man kan va! Hhaha!




















Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar dig med, du bästa!

2011-07-31 @ 23:06:06
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0