Talk that talk

Släppt ut hästar, fixat Alva, hårinpackning, duschat, klätt mig, sett film, vunnit över en kines på tetris... Mitt liv äger♥ (okej, de första sakerna behövde jag ju, men det sista, IIIIIH! HA HA! Där fick han!!..eller om det kanske va en hon)
Ser på superstylisten Jonas, de är ju bra! ..sitter med hörlurar i båda öronen med Rihanna på högsta volym, men kollar ju faktiskt upp ibland, så jag SER att programmet är bra faktiskt! 

Han får gärna komma till mig, helt gratis till o med! (resan får han dock stå för själv..)

Ska ÄNTLIGEN få träffa denna goa tjej ikväll! Åh, va hundra år sen!
Elak jag kände mig nu... Ska träffa Gunnarsson, Maja& Alster också! Wii :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0