In heaven

Idag sov jag tills jag vakna. Gick upp, åt frukost och va död. Sen kom pappa&syster hem, tvinga upp mig och vi åkte o titta på den nya hästen! Ett svart sto äre! Lite knäpp i huvudet, men det går förhoppningsvis att fixa till... Går tydligen att rida henne också... hm.. ;) 
Tyvärr tog jag inga bilder på henne :( Men, aa.. hon va i alla fall svart och ganska liten :D

Annars har jag vart i någon innebandyhall, fixat stallet och ska nu plugga... Blir en powerwalk idag också, får se om Maja ska med eller inte! ( jag får ju egentligen inte träna, men om det känns bra äre nog lugnt)

Fint, fint, fiiint! Helt guld ju!

Träffade finaste kusin på stan igår♥ Här är vi och letar födelsedagspresent åt världens sötaste unge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0