Undrar hur det kommer låta baby

Alltså, jag fattar inte hur man kan vara såhär snygg när man vaknar som jag är just nu! Haha, herregud, jag dör! 
Tänkte bara att ni ville veta...? höhö.
Okej, idag blir det nog att dra till stan för en fika med min kära vän! Vi ska även köpa almenacka och vara duktiga flickor. Planer o grejer! Jag höll ju på med det ett tag, men sen råkade jag ju liksom tröttna (a) Men ja, nu blir det ändrig! ;)

Sen får vi se om jag hinner ner till stallet för att städa, får hoppas det. Skulle vara gött o få det fixat! 
Det blir så fiiiint :D 
Hihi! 

Nu ska jag göra det värsta som finns på morgonen... äta frukost... åh
Bild får ni inte, för jag orkar inte hitta.. haha

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0