Åh, vilken härlig dag

Vaknade för en lite stund sedan, skönt! Eftersom min familj är som den är, så har jag inte fått sova speciellt länge under semestern. Dock har det inte gjort så mycket eftersom jag bara gått o lagt mig på stranden ändå, höhö (a) 
Haft en riktigt go semester & nu mår jag sjukt bra faktiskt, känns typ riktigt, riktigt härligt! 
Det är skönt att vara tilllbaka hemma också, saknat massa härliga människor och min älskling, såklart. Åh! 

Idag ska jag träffa Maja, som jag även träffade igår kväll, himla kul att se henne igen! Saknat henne massor!♥
Igår träffade jag Frida Alster, som jag också har saknat massa, vi hade en riktig supersöndag! Mysigt!♥
Imorgon är det Tisdag, då blir det träna & antagligen något mer, men vad vet jag inte än! 

Senare idag
kommer bilder & ni får se det feina jag har köpt (a) Eller, ja.. haha, "jag".. bra att vara på semester, föräldrar blir så snälla då! Haha :D

Ha det bäst alla vackra människor! 

Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0