Låt mig prova detta.

Okej.. Nu ska vi se hur detta går.
Jag & blogga.. normalt..
Har ju såklart en "panikblogg" men den får ingen läsa.. Då blir det dåligt :)

Har precis kommit fram till att jag har en seg telefon! Det kan bero på smsen, men den får ju ryck om jag raderar så..

Idag blev det skola.. Lika drygt som vanligt.
Men det funkar la ett år till.. Sen blev det en snabb sväng på stan med Maja, inga fel alls.
Nu är jag hemma & "pluggar" sen blir det stallet & sen å träna. (y'
Blev glatt överraskad när jag kom hem & FRIDA tidningen låg på mitt skrivbord.. trodde den skulle komma nästa vecka :)

Jag kan inte förstå varför jag ska lära mig om van Gogh.. herregud-.- Det är ju såå tråkigt
& det vi gör i So:n då.. ärligt? Jag fullständigt skiter i allt som har med politik, val, dryga gubbar & tanter att göra...
MEN.. det gör ju inte min lärare !

Jaja. Får la leva med det också.. Inte lätt.
Imorgon blir det Anton iallafall, inte fel alls :) <3

Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0