Utgång, med hundar.


Nyss kommit hem från en sväng med mysiga hundar & Maja. Lika trevligt som vanligt:)
Men kan nog räkna med tränsingvärk imorgon.. Haha. Dom drar ju så & har kopplet kring midjan.. Haha, fick precis ett sms från Maja, " Herregud, min rumpa!"
Kan inte annat än o hålla med henne, det är där man får träningvärk av dessa hundar! ;o

Har ockaå hunnit med en sväng på stan med Emma där jag provade dessa stövlar.. Haha.
Men hittade verkligen ingenting kul idag, vet inte vad som är fel!
Blir ju orolig här..
"Inte slicka på cyklarna Hanna"
Denna mening var det en mamma som helt seriöst sa till sitt barn idag.. Haha, jag höll på att dö..
Sen buss hem, ojoj.. Lika duktig varje gång! Eller inte. Tur dom har bra bromsar & kan stanna fort säger jag bara..

morgon blir det tjejkväll (y Tror jag i alla fall.. :)
Trevligt värre ;)

IPassar perfekt.. Eller inte.Embla

Puss.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0