Avslagen Loka & grön penna.


Igår.. Tillbringades med Anton. Mysigt & ännu mer mysigt.. även om jag får ha polotröja i några veckor ;o
Inte bra, inte bra..
Två månader var det också, tiden går fort.. ♥

Idag var jag & släppte ut hästarna tidigt.. Det var riktigt jävla kallt ute! :o
Usch.
Sen ska jag plugga...? Kul.
Men ska se om jag får någon kontakt med FridaÄlskadeAlster, för allt blir roligare då, även pluggande:)
Måste städa mitt rum också.. Det ser ut som heelvete. Får ju panik.
Dricker för övrigt halvt avslagen Loka.. Inte gott ;s
Rida ska jag göra också hade jag tänkt.
Vad ska jag börja med..?
Hm.. tror jag sitter kvar här en stund & målar streck med min fiina gröna penna.. (a  


Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0