Shopping? Åhnä

Stan idag med Emma. :)
Var en hel del att snacka och berätta, så böev en hel del prat. Dock mindre shopping... ingen av oss hittade någonting! :o
Detta är inte speciellt vanligt. Blir rädd här!
Men, vi kom fram till att vi ska ta en tah med lätta kläder, glatt humör & massa shopping! Det betyder att kläder SKA provas och köpas!
Fan vad najjs :D

Nu sitter jag och försöker göra äcklig bildanalys. Som inte går bra alls. fattar ju inte ens hälften av frågorna?
Hallåå? Seepe..
" kan några filtereffekter konstateras?"
Hur faaan ska jag veta vad det betyder?
HEJ GOOGLE (L)
Pappa hjälpte mig för övrigt med hästarna idag, haha självklart skulle alla krångla lite extra bara för det! -.-
Inte bra!
Haha.

Nu måste jag fortsätta-.-
Döör.
Får smaka dessa.. Det är tydligen te..  Fanns i kylskåpet (y
Får la se om de är goda eller inte. Tihi (a
Pusshejjs.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0