Min största rädsla.

Läste precis om att övervinna sin absolut största rädsla. Det handlade om en kille som var helt gaaalet rädd för hundar, men övervann sin rädsla typ efter sju års träning! Inge dåligt modig han..!
Men jag har funderat, vad är min största rädsla? 
Vet att många är rädda för hästar. Brukar säga: Men, ah.. dom är ju inte farliga..? 
Men jag har ju fel, för det är dom. Egentligen. Det är stora djur, och de blir ännu större när flyktinstinkten går igång. Det är viktigt för oss människor att inte "förmänskliga" dom.. då kan det gå riktigt illa.
Men ja, ska inte skriva någon fakta uppsats här.. 
I alla fall, vad är min största rädsla? Blir sårad? Antar det. Bli sviken? Jao.. 
Men det är inte samma sak.
Nej ärligt, det ska jag fan tänka mer på & komma fram till något..
Men ja.. idag, shopping med Maja. Eller.. shoppade inte speciellt mycket ;o
Några julklappar typ :)
Sen hem & fixa i stallet, sen ansiktsmask & duscha. Göööött!
Nu ska jag försöka få kontakt med Emma.. om hon inte är allt för upptagen med "Bonde söker fru" då.. ;)
Chao♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Min största rädsla: Att bli av med pojken på bilderna här...

2010-12-18 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0