Se det snöar!

Efter träningen idag så snöade det, massor. Undrar om vädergudarna läste min blogg igår? Haha. 
Jag får ju julkänsla?! Hm... kanske ska fira jul igen? Vore ju nice! Fast äändå.. då blir säkert den ekonomiska krisen ännu värre! Stackars USA. :( 

Tänkt på en grej idag också: (eller, har tänkt på mycket, men detta va de enda smarta) 
-Undrar hur världen skulle se ut om alla kvinnor och män bytte plats för en dag! Alltså, man va sig själv fast i det motsatta könets kropp! Vore väl en bra grej? Då kanske man förstår sig på varandra lite :D ! 
Ta er en funderare på detta! 

Bara ätit två ägg idag, så nu ska jag äta!! Hungrig as hell!


Försökte leka fin, gick dåligt, slutade ungefär såhär:


Jag ger upp! haha, puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0