Vilken färg har själen älskling

Okej, jag är vaken & jag är knappt trött. Hur sköönt? Vid kvart över 8 ska jag dra mig in mot sjukhuset för att ta lite prover och typ blodvärden. (tror det hette så i alla fall) Är förhoppningsvis klar där vid 09.00, då ska jag äta frukost eftersom man måste göra proverna på fastande mage. Sen blir det att möta Zara&Jossan på stan för att åka buss ut till färjestad! Det är dags för orientering förstår ni ;) Eftersom vi (äntligen!) lärt oss läsa karta så kommer det att gå superbra! Taggad till tuusen! 
Efter vår lilla springtur blir det hem& duscha, sen åker jag tillbaka in till stan med mamma för att fixa lite grejer. 
Så ska jag rida ikväll! ÄNTLIGEN! Åh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0