Pusssssssssss

Hahah, okej... det fina gästinlägget förut var vääldigt smickrande kände jag! Men jaa, det va inte såå illa faktiskt! Hehe. Bilder kommer ;) &även en film, jaa... om jag kan klura ut hur man täcker över ansikten! :o

Nu är jag död. Blek som jag vet inte vad och mår ganska.. mindre jättebra.. typ. Ska strax åka vidare till farmor & farfar, fira farmor, äta (Äta?!? hur ska detta gå??) och sen hem o SOVA. Eller nej, just det.. Jag har häst också, hehe, ska ner dit och fixa också! Shieeeet, hårt liv !

Jaja, ha det bäst godingar ;) ♥

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄLLDE PRECIS UT ALLT NAGELLACK PÅ BORDET!!!! F M L !

nu är jag tydligen sen oxå -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0