Jag kräver ingenting ska du veta, förutom att du gör som jag säger

Kan ni tänka er, nu är det snart vinter. Snart ligger det ett fint lager vit snö över den annars gröna gräsmattan. 
Snart får vi baka pepparkakor och lussebullar med älskade vänner, rida över ett gärde med snön virvlandes kring hovarna. Snart får jag känna mig som lyckligast, när jag har skidor på fötterna och det går fort, fort fram. 

Åh! Ni anar inte hur underbar vintern blir, bara vi låter bli att tänk på allt det negativa HELA tiden! 
Jag vet, jag klagar hur mycket som helst. VET. Men! Nu ska jag ändra mig! Fuck allt det negativa och gör det hårt! 
För nu är det dags att börja om! 


Ännu har ingen lyckats hitta
ett bot mot denna smitta
Välkommen till ett liv som glädjespridare,
med ett litet leende för du glädjen vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0