Det var en gång en fågel

Nyss vaknat och ligger nu i sängen och ser på tv..lat? Nerrråå. Igår körde jag det hårdaste gympasset på länge, skönt! Äntligen har den onde doktorn gett mig tillåtelse att träna normalt igen! Funderar på om han är utbildad till att vara elak.. tror nästan det -.- ! 

Idag har jag tänkt att ta det lugnt, rida lite, träna och aa, andas typ. Nu kom mamma in och tjata.. skräll? Suck. 
"Gå ut och rid nu, solen är framme" ÄR DEN?! VA?! No shit sherlock. Hon vet knappt vad en häst är?? Låt mig rida när jag vill kvinna! :o




Det är något med mig och fåglar tror jag.... alltså.. när vi ändå pratar hästar liksom...

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte prata skit om sin mamma på bloggen Fia, lågt, lågt, låååågt.

Lägre än typ... Rastas priser :ooo

2011-11-19 @ 15:30:38
URL: http://hellocountryside.blogg.se/
Postat av: Frida igen

Menade så klart Rustas priser**

2011-11-19 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0