Let's take it slow

Haha! Tror jag precis nös tio gånger på rad! Man blir helt yr i huvudet ju! :o 
Börjar få ont i magen igen... det SUGER hårt.. Ikväll blir det tabletter, ProViva (blåbär), plugg och ja.. antagligen ännu mer tabletter ! Känner mig som en missbrukare, haha, men lovar, I'm not! :D




Undrar vad jag tog kort på här...? Hmmmmm....No idea!

Puss!

BTW! KOM IHÅG ATT NI MÅSTE UPPDATERA SIDAN FÖR ATT SE DEN NYA ROSA DESIGNEN! 
( Till och med min kära granne (no name, haha!) klarade detta, så ni bör fixa det!!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Fin blogg& fin tjej!

2011-11-07 @ 18:31:50
Postat av: Sofia

haha! Tack för förtroendet!;)

2011-11-07 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0