Time to say goodbye.

Är på väg uuut& jobba. 
Vart i stallet & släppt ut hästarna, ingen sovmorgon här inte! Haha. 
Dock vaknade jag faktiskt innan klockan blev halv åtta, av mig själv! Duktigt (a) 
Ska följa med far ut & fota sen hade ja tänkt, han ska åka skidor efter hund. Hm.. fina bilder kommer de ju bli i alla fall! Haha. Sen ska jag ut och rida! Efter det blire sats, fast jag har sån hemsk träningsvärk i benen-.-
Hur ska detta gå? ;)
Sen ska jag hem, plugga liiiite, om jag orkar.
puss!

Mojje!♥


Kommentarer
Postat av: Sandra.

Blogga oftare!

& kan du inte skriva om vad du tycker om sex, tankar, ångest & sånt? Skulle vilja läsa mer om din tankar om livet och allt.

2011-03-20 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0