Rawr.

Idag ska ni få se en feein film som gjordes på bussen hem (Y)
Duktigt va? Ja! Nu ska jag ner& fixa stallet och sen åka med far till sats& leka duktig igen (a)
Dock börjar jag få ont om tid.. borde verkligen skynda mig nu... ;o
Fast ne, orkar inte :) 
Filmen ska jag försöka få ut lite senare, hinner inte nu juu.. 
Åh, har ju en granne som har en assistent, fyfaaaan vad han är snygg såg jag nu ;o
Ännu en ny snygg pojke att roa sig med i sommar från min altan (a) 
Hihi. 

Puss! 

Ja, min häst är vacker !

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv: Tack så jättemycket fina du! Det kommer nog fler videobloggar framöver ska du se :)



Riktigt fin häst också! Nu saknar jag att rida igen :/

2011-03-14 @ 21:17:39
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0