Ohyeh.

Tack för den fina kommentaren på förra inlägget.. Ska försöka skriva mer om det..
Fast jag tänker inte berätta för mycket om mitt privatliv- så förvänta dig inte för mycket :)
Nu är jag helt slut i alla fall! 
herregud, vilken dag ;o
Vart full fart sen halv 8 imorse.. det inkluderade ett stenhårt träningspass..  
Nu har jag i alla fall landat hemma, i sängen.. Dock ovanpå täcket.. 
Ska strax hoppa in i duschen & sen fixa lite inför imorgon;

♦ Vad jag ska ha på mig! 
♦ Packa träningskläderna. 
♦ Kolla matteboken.
♦ Hänga upp alla nytvättade kläder i garderoben. (De ligger just nu på mitt skrivbord..?) 
♦ Skriva i min lilla "dagbok"... 
♦ Skicka mitt kontonummer, så jag kan få min lön.. 
♦ SOVA!

Hur lång tid detta kommer ta vet ja inte än, men jag hoppas att jag ska somna tiiidigt ikväll! 
NattiNatti!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0