Låt oss göra det på riktigt baby.

Igår var jag i Sunne. Hade en underbar dag, även om vädret kunde vart lite bättre ;)
Men ja, skidor vafan? Finns det något bättre..? Inte på vintern i alla fall (a)

Idag har vart bra också, även om jag failade på Hemk.provet.. Haha. 
Jaja, det får gå bra ändå :) 
Kom ny häst till stallet idag, så imorgon släpper vi ihop hästarna, hur ska det gå tro? ;o
Kameran ska med i alla fall! 
Så imorgon är jag vaken halv 9 & fixar i stallet, sen kommer Maja & vi ska ha filmkväll. Mysigt! 
Sen på söndag ska jag jobba! Vid elva dock, så det är lugnt :) 
Tihi, moooney! ;)

Nu ska jag göra lite yoga& sen ta det lugnt & ladda inför morgondagen. Duktigt, jag vet!

Chhao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0