Hoppas du är nöjd nu.

Gör lögnen stor, gör den enkel, fortsätt berätta den och så småningom kommer de att tro på den.
Vad jag  hatar mest av allt i hela världen är folk som ljuger, folk som bara är helt jävla dumma.
Mår illa, har nog dragit på mig magsjuka. Underbart, right?
Slipper i alla fall vissa idioter, skönt. 
Legat i sängen sen jag kom hem, mått illa, mår illa & har haft huvudvärk. Kul va? Erkänn, ni vill byta med mig.. ah. 
Bara jag är frisk tills på torsdag, då är det skidor som gäller.
Längtar efter farten, den underbara känslan av total frihet, åh. 

Får samma känsla när jag är ute och springer, när jag springer för långt, för fort.. ända tills benen inte bär längre och man faller ihop en stund, känslan av total utmattning. Det är en speciell känsla av frihet, man tänker inte,  man springer bara. Det är då man glömmer alla äckliga falska människor, all skit som händer.
Ni borde testa, fast drick ordentligt& ät något lite innan.. annars går det dåligt... 

chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0