Gratis träning? Call me baby!

Klockan är typ exakt 08.44. Sitter och äter frukost, en apelsin& smörgås& två tabletter. Haha, här laddar vi ordentligt inför dagen! Va uppe vid åtta & släppte ut dom dära hästarna. Men min kära Alva fick stå kvar inne, så nu ska jag byta om till ridkläder och ge mig ut på en ridtur. De är nog bäst för mig att jag byter om nu så jag är klar i stallet till halv 11, för Maja kommer hit vid 11. Vi ska baka (a) Hihi, mysigt! 

Upptäckte precis att jag har två gratis träningar för en kompis på sats, nån som ska med? Hör av er i så fall! 
Nu ska jag dra på mig ridbyxorna & hitta mina chaps som jag la någonstans igår kväll..;o




Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Emma!

Jag hänger gärna på vettu :D

2011-03-01 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0