Bakdag&hej pengar!

Vaknade vid halv åtta, gick upp och in med massa paket till sis. Mamma var den enda som sjöng, haha, hej morgonröst!  Min kära syster blev i alla fall nöjd med alla presenter vad det verkar, wi :) 
Sen fick jag skynda till stallet vid typ fem över 8, släppa ut hästar& greja lite. Sen hem, äta frukost, sova en timme, åka och jobba! Jobbade på värmlandsborr (a) Askul faktiskt, kommer blir super't! &vem tackar nej till en extra summa pengar varje månad? Inte jag! 
Nu ska de .. sparas..? Nä, shoppas :D
Gött! 
Vädret är underbart och nu ska jag ställa mig och fixa det sista hemma så mamma blir glad ;) 
tihi! Dessa fina cupcakes gjorde jag igår.. 
Dom var myycket goda!♥







Fina va? :)

Men.. köket var mindre fint efter mig.. (a)

&detta var bara EN av bänkarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0