Vårkläderna i affärerna, ja tack!

Vaknade imorse av att jag var på världens bästa humör! Kände att det skulle bli en bra dag. Och det blev det! 
Vet inte riktigt varför, men allt har bara vart så.. bra! :)
Blev stan idag också, fast med Emma. Fika & sen lite shopping.. trodde vi! Men nej.. det finns INGENTING ute i affärerna nu. Heltrist. 
Ska kanske till stan imorgon med, men jag vet inte om det är värt det, finns ju ingenting ;o
Jaja, får höra med Gunnarsson vad hon tycker imorrn :)

Nu SKA jag sova. Ska vara någorlunda pigg imorgon hade ja tänkt mig.. börjar ju dagen med dans.
Palla.. ;o 
Roligt när man väl är det, men ja.. lite drygt innan& att visa upp.. herregud.


Ihi, mina naglar, älska (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0