berätta vad du tänker, jag kan inte gissa.

Jag vet inte vad jag vill längre, har aldrig koll. Det är ju totalt värdelöst. 
Blir så trött på  mig själv& på alla andra. Folk som tror att jag ska kunna gissa mig till vad dom tänker eller tycker. Men jag är inte tankeläsare.. herregud, prata med mig om ni vill ha något som handlar om mig bekräftat. Onödigt att hålla saker inne eller bara inte höra av sig typ. 
Det suger. Vet att jag är sämst i världen på att "öppna" mig för andra om mina tankar och känslor, för varje gång jag gör det, blir något fel. Då väljer jag hellre att inte prata med någon. Men sen klagar jag inte på just det heller.. 
kan inte hjälpa det, jag är bara sån. 
Jag har lärt mig att acceptera, förlåta & glömma. Men ibland är det inte så lätt som jag önskar att det vore.



Nu vet ni ännu en sak om mig. Trevligt. Haha. 
Kunde inte somna inatt, men vaknade vid tio över elva idag ändå.. Är väl inte direkt pigg kanske, men laddad. Snart kommer Maja, det blir kul. Vi får se vad vi hittar på, skulle tro att vi går ut & tränar en sväng i alla fall :) 
Gött de! 

Aja, pusshej♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0