Bleka huden?

Nyss vart uppe & ätit frukost, nu ligger jag i sängen & ser på Jessica Simpson's: the price of beauty. Folk i Thailand bleker seriöst huden, för att det klassas som att man är fattig & jobbar ute i solen om man är solbränd.. Så folk bleker huden. Helt galet ju. Såg en tjej som hade förstört hela sitt ansikte, det såg ungefär ut som att hon hade hällt kokande vatten över hela ansiktet.. Så hemskt. Hon hade använt såna där blekningskrämer & nu kan hon inte gå utanför dörren för att hon skäms så över sitt ansikte. Tänk er att varje gång ni tittar er i spegeln se något hemskt. & tänk er att känna sig så ful så man inte går ut för att handla ens.. Usch.

Men jag funderar på att dra mig neråt & fixa i stallet innan vi åker & träffar mormor&morfar& mina kusiner & lilla Markus..:) 
.. Men jag vet inte om jag orkar gå ner nu. Haha.

Såhär skulle jag se ut som blek. Heh.. nej tack, HEJ brun utan sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0