Nyårsafton.

Spenderade fredag&lördag med dom härliga brudarna, Frida Gunnarsson, Maja Tollin & Emma Ivarsson
Det var en mycket mysig natt, vi skulle försöka dygna.. lyckades nästan.. (a) 
Jag& Maja försökte dricka kaffe för att hålla oss extra pigga.. men.. det var sjuuukt äckligt!! 
Haha. Bilderna som kommer här.. ja.. dom är tagna på kvällen/natten, ha överseende med mina fiina miner! 
Hehe. 

Puss& GOTT NYTT ÅR :)


Jag,Maja & Frida G. 

Ja, lätt den vackraste bilden av dom alla! 

Haha, fiint, jag med öppen jacka & G med foten rätt ut ;)

Haha, inga kommentarer.. 

Maja&Jag i full action! 

Hehe, var nere & tittade till hästarna  (a) 

Folk älskar kameror, yes! ;)

Ja..

PUSS ♥

Fråga inte vad jag gör..

Hehe.. vad gör vi ? 

Emma försökte ha ner mig i snön, det gick la  sådääär ;)

Frida, Emma & jag in bed! ;)

Frida goes snygging! ;)

Häär halsar vi! Höhö ;)

PUSS IGEN ♥

HAHA. fiiiiiiiiiint

PUSS & yeah

Hihi

Ja, hej vi älskar kort! 

Wtf? Ska JAG dygna?! Haha ;)

Hihi, puss på oss♥

HEH... illaa

Majas/Emmas ben & Gunnarsson ;) 

Underbar kväll/natt/morgon/dag! Älskar er bruudar! ♥

Kommentarer
Postat av: Iljaz Rhuier

lite för mkt alkohol kanske? ;)

2011-01-05 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0