Positivt baby, positivt.

Skolan var typ bra. Orkar inte med den dock, blä
Idrotten var dock ganska kul, sånt där test& typ någon sär lek efteråt.
Gillar ju idrott & kan egentligen lägga ner mig dubbelt så mycket där.. Men ja. 
Får försöka ta tag i det helt enkelt. 
Eller nej, jag SKA ta tag i det. Börjar på fredag. 
Sitter och pluggar lite So just nu, det suger! Borde ju göra matte också, men fattar ingentiing så skiter i det. 

Btw.. ber om ursäkt för mina väldigt negativa tråkiga inlägg. 
Får börja gå hos en psykolog istället för att skriva all skit här. Hm.. kanske vore något faktiskt? Eller kanske inte.. 
Jag vet inte. Vet inte, som med allt annat. Bra Sofia, bra ! 


Lite sugen på pierca mig i läppen, aa (a)

Kommentarer
Postat av: Niclas

NEJNEJ OCH ÅTER NEJ!

2011-01-29 @ 18:53:19
URL: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0