Only you.

Örebro idag med Frida. Blev en hel del shopping, inge fel med det! :) 
Bilder på det nya kommer imorgon, orkar inte nu (a)
Är helt slut. Ska nog sova snart.. Imorgon kommer nog Elin, trevligt:)
Men innan det ska jag ge er fem saker som jag hatar& fem som jag älskar. 

Hatar:

  1. Människor som ljuger. 

  2. Folk som leker med andras känslor.

  3. Att frysa om fötterna. 

  4. Att vara grinig & på dåligt humör. 

  5. Lärare som inte svarar ordentligt på mina seriösa frågor.

Älskar: 

  1. Mina nya leopardtofflor. 

  2. Tights, gärna speciella med mönster. 

  3. Äkta vänskap. 

  4. Lycklig kärlek. 

  5. Att få söta sms. 

    Okaj, det var de :)
    Nu ska jag sova! 
    Godnatt ♥


    Haha, jadu, fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0