Horoskop.

Mitt horoskop i FRIDA denna månad säger: 
(Jungfrun) 

Allmänt: Ledigheten har gjort både dig och din omgivning i skolan/på jobbet gott. Det är lätt att tala med lärare/chefer och du tycks få bra svar på en viktig fråga. Umgänget med familjen och vännerna är intensivt. Ni är ärliga på respektfullt sätt och ni kan lita på varandra i vått och torrt. 
Var sparsam i väntan på nya pengar.

Kärlek: Det nya året verkar börja mycket bra och det händer något fint som göt både fria och upptagna jungfrur lyckliga. Du som har en relation känner harmoni med din vän. Du som är fri dras sakta men säkert mot en viss person som inte heller kan motstå dig. 

Turdag: 9/1


Tur
En lyckosam vecka väntar den som vågar ta risker med pengar. Spänn bara inte bågen för hårt.
Hälsa
Du kan känna dig lite slö idag och det kanske kan bero på att du slarvar med vätskan. Men annars är chansen stor att du är vid god hälsa hela dagen.
Ekonomi
Sakta i backarna! Visserligen har du en del ekonomiska problem, men håll dom för dig själv. Läget ljusnar.
Arbete
En hastig förändring på arbetet rubbar kanske dina cirklar, men snart inser du hur du kan utnyttja det inträffade.
Kärlek
Andras kärlek verkar vara intressantare än din egen idag. Det kan bero på att du för tillfället inte ser så positivt på din relation.
Relationer
För att inte råka i luven på en vän krävs stort tålamod. Relationen er emellan har inte varit den bästa på sistone.

Okaj, det övre vet jag inte om det stämmer än, men det undre som är mitt personliga från webbsidan http://www.ditthoroskop.nu/se
Grym sida, stämmer nästan alltid. 
Älska!
Vill ni veta era horoskop & inte orkar kolla själva, säg till så kollar jag upp det. 
Men strax kommer typ halva släkten, så måste fixa mig lite nu (a) 
Chao♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0