Glömt & borta?

Skola idag, inte så illa som jag trodde. Kom dock inte upp imorse, somnade inte igår, så allt blev cp. 
Men har äckeläckel matteprov imorgon.. ew. 
Pratar med Emma i telefon nu, fast hon klicka mig precis ;o 
Ska strax dra på mig träningskläderna & ta en hund med mig ut på en springtur. Kommer antagligen halka sönder, även om jag har isdubbar.. 
Måste såklart till stallet också sen, ska dock inte rida idag heller.. Vill inte när det är så halkigt. Usch, vill helst inte ha en häst över mig.. ;o 

Jag kom på en till sak som jag hatar:

  • Folk som inte står för vad dom tycker och tänker! Det är nog det värsta jag vet!


    btw.. ursäkta för den hemska kvalitén på vissa av mina bilder, men webbkameran är inte så braa ;o 
    orkar inte ta med kameran hela tiden (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0