Visst ge mig kärlek, men förvänta dig inget tillbaks.


Så fin var jag imorse! Haha

Dagen har vart.. underbar! Åh, skidor med Maja, Sanna och deras moster.
Inte massa folk, lugna backar, ååh Sunne! ♥
Lekt skidlärare idag också, hihi (a) 
Men det gick riktigt bra, båda 2 lärde sig svänga o bromsa ordentligt och efter en stund så var det inga problem alls! *stolt* 
Så.. om ni vill lära er åka skidor, säg till! Jag ger privatlektioner.. HAHA :D 
btw.. fixat jobb också idag! Ihi, vilken bra dag! 

Nu ska jag snart sova, och imorgon blir det att dra sig mot stan & shoppingen med Frida Gunnarsson. :) 
Måste ju hitta present, sis fyller snart år.. elva?! Omg.. tiden går fort. 

Tihi, nu börja Wallander igen, pusshej♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0