Happyface!

Sitter med min bokrecension. Tråkigt! Dör lite här alltså!
Av någon konstig anledning känns ellos.se & nelly.com, liite mer spännande? 
Konstigt va? Har hittat massor som jag kärat ner mig i!
Typ det här:

Ska nog skaffa mig en jeansjacka.

Nån som inte vill ha?  




Shortsen är ju rååcoola! 

Nu ska jag läsa bok! Haha.
Fick en ny av min kära farmor idag (a) 
Handlar om typ psykologi.
Sen ska jag sova och hoppas på att inte vakna av tusen sms, för inatt ska jag sova i tusen år!
Imorgon får vi se vad jag hittar på, lär väl bli plugg & ska såklart till älskii också, mysigt! 
Åh, papi ringde nyss, han lovade att fixa gymkortet tills på fredag. Dags för hårdträning nu va! 
-herregud, kommer detta sluta illa? 
Inte speciellt van vid den typen av träning, hej träningsvärk!

"Ironi är ofta medvetandet av andras misslyckanden, att deras möjligheter är begränsade. Därför kan det finnas en viss kyla i ironi medans det ofta finns värme i humor." ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0