Sorry.

Känner att jag kanske borde börja detta inlägg med att be om ursäkt för mitt humör på & efter idrotten.. 
Har en ganska stor "vinnarskalle" och mitt humör kan vända ganska snabbt när vi snackar tävling. 
Så ja, förlåt alla ni som råkade ut för min dåliga sida!


Sitter med matteboken uppe & pluggar, riktigt ordentligt. Typ.
Sjukt trött och vill egentligen bara sova, men har So kvar att läsa & lite matte kvar att göra.
Blev stan med Emma idag, köpte nya hotpants (a) Stencoola! 
Ska nog ha dom på idrotten på fredag, vi ska ju ha våran revansch mot killarna i en kanske lite speciell sport. 
För idag förlorade vi ganska.. stort.. usch. HATAR att förlora. 

nu ska jag fortsätta pluggaaa....
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0