GlidarN

Igår var det en heldag med mina bästa flickor på BodaBorg!♥ 
Vi fixade 18 av 21 banor, typ alla svarta lix (a)
Fyfan vad vi är grymma! Klarade explosionsrisk, måste säga att det är jag jävligt stolt över. 
Men.. sen när vi efter ett antal timmar skulle dra oss hemåt, trötta och helt jävla utmattade.. så missar vi bussen! 
Haha, underbart att vara fast i Karlskoga i typ två timmar. 
Men Frida Alster- GlidarN fixade ju några goa skratt.. genom att dra sig.. HAHA, jag dör fortfarande när jag tänker på det ;o (Hon skadade sig inte!)

Men ja.. igår var en underbar dag i alla fall! ♥

Idag hade jag morgonen i stallet.. vakande inte ens av min väckarklocka (mobilen) när den ringde vid sju, hade tänkt att gå ner tidigt så ja kunde sova bra sen. en mamma väckte mig vid åtta sen i alla fall så ja kom i tid till stallet. Fixade allt där, upptäckte vilken träningsvärk jag hade, och gick hem & la mig å såg på tv ett tag. 
Idag ska jag rida, bära spån (?) & göra klart den dryga So:n.

Jaja, nu ska jag duscha. 
Puss♥

Denna klarade vi såklart också! :)

Kommentarer
Postat av: Kevin

ofta ni klarade 18 stämplar? Ni är ju brudar förfan!

2011-02-06 @ 11:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0