Ett brev skickat tusen gånger.

till min kära vän "anonym" .. kan bara säga att du lär få fundera på den frågan ett tag till! :)

Jag borde sova. Är trött. Men jag orkar inte..blä.
Jag borde fixa massa saker, ordna, planera, men nej. 
Får ingenting gjort, herregud. Skärpning på G.
Har för övrigt ont, ont ONT i min arm. Hon måste ha träffat något med sprutsaken, jag dör. 
Har idrott imorrn, MÅSTE vara med! VILL vara med! 
SKA vara med! Om inte min arm tänker fortsätta göra dyngont! 


Söt bild- på några människor.. fina människor :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Längtar efter dig med. Jämt vet du väl? <3



Btw, du är medveten om att de där "fina människorna" är släkt med mig va? ;)

2011-02-16 @ 18:07:35
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0