En gata, full med liv.

Hemma & är sjuk, underbart. Eh, eller inte? 
Har gaalet ont i min hals& mår bara typ piss. Usch. Känner mig sådär, ni vet, usch. när man ser typ hemsk ut, mår hemskt& tycker att hela livet är hemskt. Okej, alla kanske inte har erfarenhet av den känslan, men ni som har förstår hur jag menar. Går på tabletter och lever i sängen idag. Mysigt! Eller kanske inte.. 
Men har i alla fall inte feber, tur det. Måste till skolan imorgon & måste vara med på idrotten på fredag. Ska jag vara ärlig så är idrott ett av mina absoluta favoritämnen i skolan, man får umgås, prata & röra på sig. Dom andra lektionerna är bara tråkiga&dryga. 
Btw.. borde jag kanske äta något? Nje, inte hungrig. Mamma kommer la hem snart& tvingar i mig något antar jag ;o

Jaja, chao♥


funderar på dessa skor, underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0