Du ger mig rysningar, usch.

Nyss vart ute & gått med Maja. Det var mycket trevligt ;)
Vi pratade om en massa bra saker. Känns gött.
Love it! :)

Men nu sitter ja med matte, fattar ingentiing. Får nog be Kenneth (eller hur han nu stavar) att han har en genomgång med mig. Ann-Sofie är ju stress, hysterisk jobbig. 
Måste hitta min engelskagrej också! Inte bra att den är borta..!
Jaja. 
Sis kom nyss in också, blev FINA bilder. Hahah, eller kanske inte. Men ja, veem bryr sig ;*

Mår så jävla bra också, allt känns typ.. toppen! Ska prata med A om en tid hos dendär också. Får förhoppningsvis prata ut ordentligt och kanske hjälper det mot min ångest som kommer allt för ofta. Fast jag är inte speciellt positiv till det, men ja.. får testa och se.
Det kanske hjälper och det vore ju skitbra. Men har även fått höra att ångest är en del av livet, så det kanske är något jag bara behöver lära mig att acceptera? 
Vi får se. Jag är ju inte en perfekt människa direkt, utan jag har gjort många saker som jag verkligen ångrar och kommer göra många saker som jag kommer få ångra under hela mitt liv. Men jag anser att man faktiskt lär sig av sina misstag, fast vissa kanske man behöver göra om tusen gånger, men till sist lär man sig. 
Man lär sig vilka som är falska. 
Man lär sig vilka som går att lita på.
Man lär sig om livet. 
Man lär sig om sig själv.
Man lär sig av andra. 
Man lär sig hela livet.


Dock kanske man behöver göra misstagen några gånger, men till sist, kanske när man är 95, då kanske man har lärt sig vilka killar som är svin&vilka killar som är underbara typ? 
Det är nog DÅ man ska leta efter sin livs kärlek.. 
Haha. 

Oj.. djuupt & långt inlägg.. haha, nu ska jag leta efter min engelska! &duscha. & sen ska jag soooova! ♥


Hahaha, mycket fint! - kolla hennes ögon ;ooo

Sweet.. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0