Allt jag vill ha.





Snart äre slut på denna vecka, nästa vecka är det lov. Underbart, right? :)
Aw! Såg precis världens sötaste unge, jag vill ocksååå! (a)
Eller, kanske inte... Men ändå!
Jag har sovit en stund och nu mår jag lite bättre också, micket bra! 
Haha. Jag måste till skolan imorgon dock, får gå även om migränen inte försvinner helt.
Måste ju vara med på idrotten (a) Hihi. 
Papi ska fixa gymkortet imorrn, och sen jävlar ska jag bli stark! Hahaha. Eller, kanske inte.. men det blir kul iaf :) 
Då kanske man kan öka springandet också? Eftersom man tränar i olika former? Eller.. blir det tvärtom? 
Får nog ta och snacka med pappa och höra vad han tycker. 

Chao♥

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är

Du är så grymt vacker!

Puss på dig älskade!

2011-02-24 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0